2014. július 23., szerda

This is my Story

Ezt a történetet még sosem meséltem el talán ezért ,mert senkit sem érdekel ...
vagy miattam azért ,mert már nem akarom tudni ...
Talán hinnem kellene magamban ,de valahogy nem megy .
A hitem ott van a sírban a mamám mellet ...valahol mélyen elásva ott hever mellette és vigyáz rá.
Talán ott is marad vele örökre ...de kit érdekel :Maradjon ott vele nekem már nem kell ...csak a mamámat akarom ölelni még egyszer ...
Nem hiszek senkiben magamban sem és sosem fogok már  hinni  egyszerűen nem megy.
Amikor a mamám kórházba került ott voltak mellettem a barátaim és a családom  ..de mégsem .
Én sem voltam már ott ...legszívesebben a föld alatt lettem volna ..
Olyan volt mintha egy láthatatlan kar szorítaná a torkomat ...
Az egyetlen ami ott volt nekem az az one direction volt és a zenéjük ,de ennek ellenére is megakartam halni.
Valami ott volt bennem,hogy nekem nincs miért itt lennem ha senkim sincs ..ha már ő is elment ..
"Nem halhatok meg amíg nem láttam azokat akik megmentették az életemet "
Ezzel a gondolattal tettem le a pengét a kezemből és mosolyogtam mintha minden rendben lenne.
Ezt senki sem értheti ..és tényleg megakartam halni ..akkor ott nem volt már miért levegőt venni .
 Nekem sosem volt igazi családom ,tudjátok aki vigyáz rád és nem engedi ,hogy bajod essen.
...de directioner lettem és ezzel együtt bekerültem egy másik családba .
Én nem tudom meddig leszek itt ..talán a végéig .
....de én nem akarom,hogy az a nap eljöjjön ..és nem akarom azt olvasni "az One Direction felbomlott " engem ez annyira összetörne ....el sem tudom képzelni .
Én nem vagyok erős bármennyire szeretnék az lenni nem megy .
Gyenge vagyok egy hülye kislány aki képes sírni egyetlen rósz szó miatt .
Engem sosem szerettek..vagy legalábbis nem mutatták ki ...ezért nehéz is megérteni ha szeret valaki.
Sosem tudtam megbántani másokat ...nem vagyok rá képes ,mert azzal magamat bántom ,túl nagy a bűntudatom ....de ezt sokan kihasználják ..
De kit érdekel ?
Jobb vagyok mint ők ...mert én tudok szeretni feltétel nélkül szeretem a fiukat .
Csak egy dologra nem vagyok képes ...nem tudok felejteni .
Nem tudom elfelejteni mennyit ártottak nekem az emberek és azt sem amikor megakartak változtatni olyanná tenni mint amilyenek ők ..meg szerettetni velem azt amit ők szeretnek és elfelejtetni velem azokat akik miatt még itt vagyok .
Ők bántották azt ami nekem a világot jelenti ...
"Nem nekik kell megváltozni hanem nekem "
Ez a gondolat volt bennem ..el is hittem egy darabig ,hogy így jó nekem ..de amikor megakartam halni  eszembe jutott ,hogy eddig miért nem tettem.
A poszterek visszakerültek a falamra és a fiuk neve a szívembe vésődött örökre ...
mert nem tudom őket elfelejteni .
Te képes lennél elfelejteni azt aki vissza rántott a semmiből és adott okot arra miért vegyél levegőt ?
Amíg mások buliztak és a szobám sarkában kuporogtam ....
Amikor kicsi voltam a szobámban ültem és tanultam,mert volt egy álmom :Elmenni .!
De az One Direction új álmot adott :Kitartani.!
Ők megmutatták nekem ,hogy semmit sem szabad feladni  ..mert akkor leszel a legnagyobb győztes .
Én sosem vettem részt versenyeken sosem voltam jó semmiben kivéve a tanulásba ...
Nem nyertem díjakat és érmeket ...de egy valamit nyertem egy új életet .!
Mindegyikünknek megvan a maga kis története ...
Ez volt az enyém...és köszönöm ,hogy elolvastad .!

.
.
.
 kimaradt ,hogy Larry Shipper vagyok ....gondoltam úgy nem olvasnád el..


2 megjegyzés:

  1. És én erről miért nem tudtam?
    Ez nagyon-nagyon elképesztő...
    Ne feledd, én mint Directioner és Larry shipper tesó mindig itt vagyok neked. <3
    Lexa xx

    VálaszTörlés